قوانین صبحلاین
این قوانین جهت انجام فرایند توزیع به بهترین روش ممکن و جهت جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان وضع گردیده است:
- در صورتی که آدرس شما که به صورت دستی ثبت گردیده با آدرس مشخص شده در نقشه تناقض داشته باشد امکان ارسال سفارش نخواهد بود و در این حالت شما می بایست شخصا به آشپزی ای که آدرس ایشان برای شما ارسال خواهد شد مراجعه و تا ساعت 11 سفارش خود را تحویل بگیرید. آدرسهای اشتباه در زمان مشخص توسط سرور اصلاح خواهد شد تا در خریدهای بعدی مشکلی بوجود نیاید. بهترین راه برای ثبت آدرس در نقشه که البته فقط یک بار انجام می شود رفتن در همان موقعیت تحویل و لمس لوکیشن فعلی می باشد.
- در زمان مشخص شده جهت دریافت سفارش با شما از طریق APP تماس گرفته خواهد شد نیاز است پس از شنیدن صدای آلارم آن را تایید نموده و با داشتن کد خرید سریعا به درب منزل یا درب اصلی مجتمع آپارتمانی خود مراجعه نمایید. سفارش درب آپارتمان شخصی شما تحویل نخواهد شد و پیک در معبر تا زمان مشخص منتظر شما خواهد ماند. بدون دانستن کد خرید، سفارش به شما تحویل نخواهد شد. در صورت عدم تایید، 1 دقیقه بعد با شماره ی همراه شما تماس صوتی برقرار خواهد شد و در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی ثابت ثبت شده ی شما تماس صوتی برقرار می گردد لذا پس از این سه تماس در صورت عدم حضور شما، پیک به علت ضایع نشدن حقوق سایر مشتریان، سفارش شما را به آشپز عودت می دهد و در این حالت شما می بایست شخصا به آشپزی ای که آدرس ایشان برای شما ارسال خواهد شد مراجعه و تا ساعت 11 سفارش خود را تحویل بگیرید.
- در صورتی که حداقل یک خرید داشته باشید و مشتری دیگری شماره ی شما را به عنوان معرف ارسال نماید پس از اولین خرید وی، فقط یک بار به ازای معرفی ما به ایشان، هدیه ای به حساب اعتبارات شما واریز خواهد شد.
- در صورتی که پس از خرید انصراف دادید مبلغ پرداختی شما پس از مدت زمان مشخص به اعتبارات شما واریز خواهد شد.
- اگر خرید شما در هر ماه از مبلغ مشخصی بیشتر شود هدیه ای به اعتبارات شما واریز خواهد شد.
- نگذارید اعتبارات شما به مدت 90 روز بی استفاده باشد.
- ویرایش جدید این نرم افزار را از بازار و یا سایت www.sobhline.ir دانلود نمایید و از پیک چیزی به عنوان نرم افزار جدید دریافت نکنید.
- خرید از ما به منزله ی پذیرفتن قوانین ما می باشد در صورتی که انتقاد و پیشنهادی دارید در قسمت پیشنهادات و انتقادات یا در نظرسنجی پس از دریافت سفارش، شرکت نمائید. نظرات شما باعث بهبود شرایط و حتی تغییر آشپز خواهد شد، این شما هستید که بهترین آشپزی محل سکونت خود را با نظرات خود انتخاب می کنید.
حریم خصوصی مشتریان
- نگرانی بسیاری از مشتریان، حفظ اطلاعات شخصی، یعنی شماره موبایل، آدرس و تلفن محل تحویل محصول است که برای ثبت نام و لاگین شدن به ما میسپارند. اهمیت این موضوع برای ما روشن است.
- برای ثبت نام در اپلیکشین صبحلاین لازم است یک نام که میتواند مستعار باشد، تلفن همراه و آدرس و تلفن محل تحویل خود را در اختیار ما قرار دهید. دریافت این مشخصات، صرفاً برای ثبت نام در سایت، هماهنگیهای لازم برای انجام سفارشها، ارسال اعلانهای مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیفهای ویژه و استفاده از خدمات گوناگون صبحلاین است.
- در زمان ثبت نام، تمامی در خواستها و خدمات بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروالهای مستحکم محافظت خواهند شد.
- چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات و پروندههای شما هستیم. اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاریشده نگهداری میشوند تا در سفارشها و درخواستهای آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.
- همکاران بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش به برخی از اطلاعات شما دسترسی دارند آن هم برای ارائه پشتیبانی بهتر و خدمات با کیفیتتر مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمانهای دیگری قرار نخواهد گرفت.